Wat
  • Bezorgservice
  • Diensten
  • Eten & Drinken
  • Evenementen
  • Overnachten
  • Winkelen
  • Zien & Doen
Waar

Bij Hotel Walram draait het om veel meer dan louter het aanbieden van een bed. Met de introductie van het ‘belevingsconcept’ biedt het haar gasten een uniek op maat gesneden aanbod. “Met alleen het aanbieden van een kamer – hoe gezellig en sfeervol die ook is – speel je niet langer optimaal in op de wensen van de gasten,” leggen Lars Dorren, General manager, en Nadine Bosch, Salesmanager bij Hotel Walram uit.

“Want de gast van nu is veel meer op zoek naar de invulling,” constateren Lars en Nadine. “Voorop staan de mogelijkheden die een vakantie biedt, de wijze waarop ze een verblijf in Valkenburg kunnen inkleuren. Wij reiken de opties aan en faciliteren. Bij Hotel Walram boeken gasten dus niet alleen een kamer, maar boeken zij bovenal een beleving.”

Dat maakt Hotel Walram niet alleen aantrekkelijk bij gasten maar zeker ook bij de mensen die er werken. “Doordat we insteken op de beleving, stel je de gast nog meer centraal,” vervolgen ze. Daarmee is de toon gelijk al gezet. Er worden enthousiast plannen gesmeed en routes uitgestippeld.

Dat enthousiasme is voelbaar. Het borrelt en bruist.” En dat is ook tekenend voor de sfeer op de werkvloer.

“Want met een ‘huis’ vol enthousiaste gasten is het uiteraard prettig werken,” concludeert het tweetal. “Alle medewerkers schakelen graag een tandje bij. Die extra inspanning levert een grote meerwaarde. De betrokkenheid is groot.”

Kenmerkend voor een familiebedrijf, maar ook kenmerkend voor het ontstaan van de ultieme uitvalsbasis voor het creëren van belevingen.

Schrijf uw beoordeling

Uw beoordeling
angry
crying
sleeping
smily
cool
Bladeren

Your review recommended to be at least 140 characters long :)

Uw bedrijf of event aanmelden